Aprofite que aquesta és la meua primera entrada per a què conegueu una mica més sobre mi. Sóc Raquel, mestra d'anglès de 23 anys i el propòsit d'aquest bloc és recopilar exercicis d'utilitat per a l'aprenentatge de l'anglès com a llengua estrangera en l'etapa de primària. Espere que siguen del vostre interés!!

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada